|  |  |  | 
                  
                    | 05-1962 | C/N 1019 (M-019) stod klar ved Sud Aviation’s fabrik i Marignane (Marseille) i Frankrig og registreringsnummeret M-019. |  | 
                  
                    | 06-06-1962 | Færgeflyvning fra Frankrig til Danmark, påbegyndt. |  | 
                  
                    | 08-06-1962 | Ankomst til Flyvestation Værløse. |  | 
                  
                    | 06-07-1962 | M-019 blev overdraget til Eskadrille 722 og Søværnets Flyvetjeneste. |  | 
                  
                    | 31-07-1967 | M-019 havde en hård landing på Arresø og fik beskadiget et halerorsblad og to andre brækkede. Ingen ombordværende kom til skade under hændelsen. M-019 blev samme dag transporteret til Flyvestation Værløse, og blev kort efter repareret. |  | 
                  
                    | 10-12-1970 | Under et hover på Flyvestation Værløse, faldt M-019 igennem og ramte jorden med halen først, hvorefter den væltede om på højre side. M-019 blev repareret kort efter. |   | 
                  
                    | 29-04-1977 | M-019 tilgik Søværnets Flyvetjeneste, som fra den dag blev en selvstændig enhed under Søværnets Operative Kommando. |  | 
                  
                    | 01-12-1982 | M-019 havde sidste flyvning, og blev udfaset fra Søværnets Flyvetjeneste samme dag. |  | 
                  
                    | 03-1983 | LX-AAA  (M-019) blev videresolgt til Air-Glaciers S.A. i Schweiz, og indregistreret som HB-XOE.   |  | 
                  
                    | 01-12-1983 | Helikopteren blev solgt til Tratco S.A. i Luxembourg, og indregistreret som LX-AAA. |  | 
                  
                    | 30-05-2013 | HB-XOE (M-019) udfaset fra Air-Glaciers S.A. |  | 
                  
                    | 10-2018 | HB-XOE (M-019) brugt til undervisning ved Höhenzentrum Zofingen.   |  |