|
|
|
|
|
09-03-1950
|
G5-311 (43-478) havde første flyvning. |
|
|
13-04-1950
|
G5-311 stod klar ved fabrikken og blev registreret som 43-478. |
|
|
13-04-1950
|
Leveringsflyvningen blev påbegyndt med flyverløjtnant E. H. Krum-Hansen ved roret fra RAF Moreton Valance til RAF Manston. |
|
|
14-04-1950
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra RAF Manston til Twente Air Base i Holland. |
|
|
14-04-1950
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra Twente Air Base til Kastrup. |
|
|
14-04-1950
|
43-478 ankom til Kastrup. |
|
|
18-04-1950
|
Tildelt 3. Luftflotille, Karup Flyveplads. |
|
|
08-01-1951
|
3. Luftflotille ændret til Eskadrille 723. |
|
|
18-01-1951
|
Reparation af højre plan efter havari, Centralværksted Vest, Flyvestation Karup. |
|
|
26-02-1951
|
Reparation og udmåling af højre plan, Stationsværksted Karup. |
|
|
02-03-1951
|
Eskadrille 723. |
|
|
01-12-1952
|
43-478 overflyttet til Flyveskolens jagerkursus på Flyvestation Aalborg. |
|
|
14-03-1953
|
Reparation og modifikationer, Centralværksted Vest, Flyvestation Karup. |
|
|
18-06-1953
|
Flyveskolens jagerkursus. |
|
|
01-12-1953
|
Tildelt Eskadrille 724. |
|
|
03-1954
|
600-timers eftersyn, Stationsværksted Aalborg. |
|
|
26-07-1954
|
Eskadrille 724. |
|
|
26-01-1955
|
Under landing fik 43-478 beskadiget flaps på grund af is/sne.
Flyverløjtnant K. H. Jensen.
|
|
|
01-04-1955
|
Sidste flyvning mellem Flyvestation Aalborg og Flyvestation Værløse. |
|
|
01-04-1955
|
43-478 udfaset af Flyvevåbnet. |
|
|
02-04-1955
|
Mekanikerskolen, Flyvestation Værløse. |
|
|
08-1957
|
Opstillet som skydemål i Jægerspris.
Senere totalt ødelagt. |
|