|
|
|
|
|
02-02-1950
|
G5-304 (43-471) havde første flyvning. |
|
|
14-02-1950
|
G5-304 stod klar ved fabrikken og blev registreret som 43-471. |
|
|
14-02-1950
|
Leveringsflyvningen blev påbegyndt med kaptajnløjtnant J. Brodersen ved roret, fra RAF Moreton Valance til RAF Manston. |
|
|
17-02-1950
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra RAF Manston til Twente Air Base i Holland. |
|
|
17-02-1950
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra Twente Air Base til Kastrup. |
|
|
17-02-1950
|
43-471 ankom til Kastrup. |
|
|
24-02-1950
|
Tildelt 3. Luftflotille, Karup Flyveplads. |
|
|
08-01-1951
|
3. Luftflotille ændret til Eskadrille 723. |
|
|
09-03-1951
|
Højre motor udskiftet ved Stationsværksted Karup. |
|
|
20-03-1951
|
Eskadrille 723. |
|
|
13-04-1951
|
Defekte ribber i hjulbrønden udskiftet, Centralværksted Vest, Flyvestation Karup. |
|
|
11-05-1951
|
Eskadrille 723. |
|
|
24-05-1951
|
Eftersyn af generator og udløserkontakt til droptank, Stationsværksted Karup. |
|
|
28-05-1951
|
Eskadrille 723. |
|
|
12-12-1951
|
Ændring af ammunitionsbeholder til 474 patroner, Centralværksted Vest, Flyvestation Karup. |
|
|
25-01-1952
|
Eskadrille 723. |
|
|
17-04-1952
|
Under flyvning fik flyverløjtnant II N. S. Andersen motorproblemer og måtte nødlande på en mark 1 km nordvest for Grove Kirke. |
|
|
18-04-1952
|
Reparation efter mavelanding, Centralværksted Vest, Flyvestation Karup. |
|
|
12-08-1953
|
43-471 overflyttes til Flyveskolens jagerkursus på Flyvestation Aalborg. |
|
|
07-10-1953
|
300-timers eftersyn, Stationsværksted Ålborg. |
|
|
02-11-1953
|
Flyveskolens Jagerkurset. |
|
|
01-12-1953
|
Tildelt Eskadrille 724. |
|
|
01-07-1954
|
400-timers eftersyn, Centralværksted, Flyvestation Ålborg. |
|
|
24-09-1954
|
Eskadrille 724. |
|
|
20-12-1954
|
43-471 måtte atter foretage en mavelanding – denne gang nær Buderupholm, 1,5 km syd for Skørping – på grund af brændstofmangel. Flyverløjtnant E. Petersen slap uskadt fra mavelandingen. |
|