|
|
|
|
|
16-01-1950
|
G5-303 (43-470) havde første flyvning. |
|
|
04-02-1950
|
G5-303 stod klar ved fabrikken og blev registreret som 43-470. |
|
|
04-02-1950
|
Leveringsflyvningen blev påbegyndt med søløjtnant C. S. Børgesen ved roret, fra RAF Moreton Valance til RAF Manston. |
|
|
07-02-1950
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra RAF Manston til Twente Air Base i Holland. |
|
|
07-02-1950
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra Twente Air Base til Kastrup. |
|
|
07-02-1950
|
43-470 ankom til Kastrup. |
|
|
17-02-1950
|
Tildelt 3. Luftflotille, Karup Flyveplads. |
|
|
19-01-1951
|
Eskadrille 723. |
|
|
25-04-1951
|
Udskiftning af forrude og brændstoftank ved Stationsværksted Karup. |
|
|
25-05-1951
|
Eskadrille 723. |
|
|
04-06-1951
|
Udskiftning af venstre plan og motor ved Stationsværksted Karup. |
|
|
07-1951
|
Eskadrille 723. |
|
|
16-08-1951
|
Reparation af underlag og fastspændingsbånd, Centralværksted Vest. |
|
|
06-09-1951
|
Eskadrille 723. |
|
|
27-11-1951
|
Reparation af haleplan og sideror samt udskiftning af canopy ved Centralværksted Vest. |
|
|
29-12-1951
|
Eskadrille 723. |
|
|
06-1952
|
43-470 havde et mindre havari. Detaljer ukendt. |
|
|
26-06-1952
|
Udskiftning af haleplan og sideror og canopy ved Centralværksted Vest. |
|
|
04-07-1952
|
Eskadrille 723. |
|
|
24-10-1952
|
Højre motor udskiftet ved Stationsværksted Karup. |
|
|
29-10-1952
|
Eskadrille 723. |
|
|
18-09-1953
|
Tildelt Eskadrille 724. |
|
|
01-12-1953
|
43-470 overflyttes til Flyveskolens jagerkursus på Flyvestation Aalborg. |
|
|
15-12-1953
|
400 timers eftersyn, Stationsværksted Ålborg. |
|
|
23-01-1954
|
43-470 havde et mindre havari. Detaljer ukendt. |
|
|
28-02-1954
|
Eskadrille 724. |
|
|
04-01-1955
|
43-470 fik beskadiget slæbeskoen på halen og sideroret under en hård landing. Flyverløjtnant J. Mottlau. |
|
|
16-03-1955
|
600 timers eftersyn, Centralværksted Ålborg. |
|
|
02-06-1955
|
Eskadrille 724. |
|
|
06-10-1955
|
43-470 udfases fra Flyvevåbnet. |
|
|
13-10-1955
|
Konservering, Stationsværksted Ålborg. |
|
|
12-12-1955
|
Opmagasineret ved Stationsværksted Ålborg.
Senere ophugget (1957-58). |
|