|
|
|
|
|
02-01-1950
|
G5-302 (43-469) havde første flyvning. |
|
|
04-01-1950
|
G5-302 stod klar ved fabrikken og blev registreret som 43-469. |
|
|
04-02-1950
|
Leveringsflyvningen blev påbegyndt med kaptajnløjtnant J. Brodersen ved roret, fra RAF Moreton Valance til RAF Manston. |
|
|
07-02-1950
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra RAF Manston til Twente Air Base i Holland. |
|
|
07-02-1950
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra Twente Air Base til Kastrup. |
|
|
07-02-1950
|
43-469 ankom til Kastrup. |
|
|
17-02-1950
|
Tildelt 3. Luftflotille, Karup Flyveplads. |
|
|
08-01-1951
|
3. Luftflotille ændret til Eskadrille 723. |
|
|
21-04-1952
|
43-469 havde et mindre havari. Detaljer ukendte. |
|
|
1952
|
Stationsværksted Karup. |
|
|
27-05-1952
|
Reparation af hul i højre motorgondol og udskiftning af højre motor ved Centralværksted Vest, Flyvestation Karup. |
|
|
13-06-1952
|
Stationsværksted Karup. |
|
|
30-06-1952
|
Eskadrille 723. |
|
|
30-06-1952
|
43-469 havde et mindre havari. Detaljer ukendt. |
|
|
10-07-1952
|
43-469 havde et mindre havari. Detaljer ukendt. |
|
|
25-10-1952
|
Udskiftning af motor ved Stationsværksted Karup. |
|
|
30-10-1952
|
Eskadrille 723. |
|
|
25-11-1952
|
43-469 havde et mindre havari. Detaljer ukendt. |
|
|
01-12-1952
|
43-469 overflyttes til Flyveskolens jagerkursus på Flyvestation Aalborg. |
|
|
01-12-1953
|
Tildelt Eskadrille 724 (stadig ved Centralværksted Ålborg). |
|
|
02-1954
|
Eskadrille 724, Flyvestation Ålborg. |
|
|
15-02-1954
|
43-469 havde et mindre havari. Detaljer ukendt. |
|
|
03-06-1954
|
Boosterpumpe udskiftet efter havari. |
|
|
06-1954
|
450-timers eftersyn, Stationsværksted Ålborg. |
|
|
27-08-1954
|
Eskadrille 724. |
|
|
09-04-1955
|
600-timers eftersyn, Stationsværksted Ålborg. |
|
|
04-05-1955
|
Eskadrille 724. |
|
|
08-06-1955
|
Under flyvning sprængtes canopy i 18.000 ft (5.486 meter) med 260 kt (481 km/t).
Både flyverløjtnant K. L. Petersen og flyet kom sikkert ned på jorden.
|
|
|
31-08-1955
|
Stationsværksted Ålborg. |
|
|
10-09-1955
|
Eskadrille 724. |
|
|
31-12-1955
|
Konserveret og opmagasineret ved Centralværksted, Flyvestation Ålborg. |
|
|
07-01-1956
|
Udfaset fra Flyvevåbnet. |
|
|
11-02-1956
|
Opmagasineret ved Stationsværksted Ålborg. |
|
|
1957
|
43-469 blev opstillet som vartegn ved Eskadrille 724, Flyvestation Skrydstrup. |
|
|
01-04-1974
|
Opstillet som vartegn ved Eskadrille 727, Flyvestation Skrydstrup. |
|
|
1990
|
Udstillet på Nordsjællands Flyvemuseum, Helsingør. |
|
|
1995
|
Flyttet til Flyvestation Værløse for opmagasinering. |
|
|
1995
|
Udstillet på Flymuseet Ellehammer, Helsingør? |
|
|
2000
|
Opmagasineret, Flyvestation Ålborg. |
|