|
|
|
|
|
14-11-1949
|
G5-300 (43-467) havde første flyvning. |
|
|
01-12-1949
|
G5-300 stod klar ved fabrikken og blev registreret som 43-467. |
|
|
01-12-1949
|
Leveringsflyvningen blev påbegyndt med Kaptajnløjtnant J. Brodersen ved roret, fra RAF Moreton Valance til RAF Manston. |
|
|
05-12-1949
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra RAF Manston til Twente Air Base i Holland. |
|
|
06-12-1949
|
Leveringsflyvningen fortsatte fra Twente Air Base til Kastrup. |
|
|
06-12-1949
|
43-467 ankom til Kastrup. |
|
|
09-12-1949
|
Tildelt 3. Luftflotille, Karup Flyveplads. |
|
|
08-01-1951
|
3. Luftflotille ændret til Eskadrille 723. |
|
|
15-01-1951
|
43-467 udlånt sammen med seks Meteor F Mk.4 til Eskadrille 724, indtil de modtog de nyindkøbte Gloster Meteor F Mk.8. |
|
|
03-1951
|
Tilbage til Eskadrille 723. |
|
|
03-08-1951
|
Under landing punkterede 43-467 på højre hovedhjul. Flyverløjtnant J. E. Eskildsen. |
|
|
06-12-1951
|
150-timers eftersyn, Stationsværksted Karup. |
|
|
18-01-1952
|
Eskadrille 723. |
|
|
23-06-1952
|
43-467 havde et mindre havari. Detaljer ukendt. |
|
|
26-08-1952
|
300-timers eftersyn, Stationsværksted Karup. |
|
|
10-09-1952
|
Eskadrille 723. |
|
|
01-12-1952
|
43-467 overflyttes til Flyveskolens jagerkursus på Flyvestation Aalborg. |
|
|
13-02-1953
|
43-467 beskadigede venstre vingetip efter kollision med ukendt genstand. Flyverløjtnant D. E. Thestrup. |
|
|
01-12-1953
|
Tildelt Eskadrille 724, Flyvestation Ålborg. |
|
|
27-04-1954
|
450-timers eftersyn, Stationsværksted Ålborg. |
|
|
04-08-1954
|
Eskadrille 724. |
|
|
24-03-1955
|
600-timers eftersyn, Centralværksted Flyvestation Ålborg. |
|
|
02-07-1955
|
Eskadrille 724. |
|
|
13-01-1956
|
43-467 havde sidste flyvning. Flyverløjtnant P. H. Johansen. |
|
|
13-01-1956
|
43-467 udfaset af Flyvevåbnet.
Efterfølgende konserveret og opmagasineret ved Centralværksted, Flyvestation Ålborg. |
|
|
11-02-1956
|
Opmagasineret ved Stationsværksted Ålborg. |
|
|
1957
|
Henstillet på BOR (Brand- og Rednings-) pladsen.
Muligvis senere udbrændt. |
|