|  |  |  | 
                  
                    | 08-10-1953 | 51-8451 stod klar ved North Americans fabrik i Inglewood USA, og blev indregistreret FU-451. |  | 
                  
                    | 23-10-1953 | FU-451 blev tildelt USAF Air Defence Command. |  | 
                  
                    | 27-10-1953 | FU-451 blev overdraget 496 FIS (496 fighter Interceptor
squadron). |  | 
                  
                    | 23-04-1960 | Klargøring for søtransport til Danmark, påbegyndt. |  | 
                  
                    | 23-04-1960 | FU-451 blev tildelt MAP (Military Assistance Program) projekt
MAP-7F-733. |  | 
                  
                    | 27-05-1960 | FU-451 ankom til Nørresundby Havn ombord på Hangarskibet USS
Marine Fiddler, hvorefter flyet blev transporteret via landvejen
til Flyvestation Ålborg. |  | 
                  
                    | 28-05-1960 | FU-451 blev overdraget til Flyvevåbnet og omregistreret til
F-451. |  | 
                  
                    | 06-07-1960 | F-451 blev tildelt Eskadrille 723 på Flyvestation Ålborg. |  | 
                  
                    | 09-07-1960 | F-451 blev tildelt Eskadrille 728 på Flyvestation
Skrydstrup. |  | 
                  
                    | 04-09-1963 | F-451 kolliderede med en startvogn under taxi-kørsel. |  | 
                  
                    | 09-02-1966 | F-451 havde sidste flyvning for Flyvevåbnet, fra Flyvestation
Skrydstrup til Flyvestation Ålborg. |  | 
                  
                    | 09-02-1966 | F-451 blev udfaset fra Flyvevåbnet. Efter udfasningen blev flyet brugt til reservedele
(kannibalisering), og opstillet som attrap på Flyvestation
Ålborg. |  | 
                  
                    | 10-1968 | F451 blev flyttet til Flyvestation Tirstrup, og blev opstillet
som Attrap. |  | 
                  
                    | 03-1997 | F-451 blev ophugget. |  |