|
|
|
22-06-1971
|
35.1110 stod klar ved Saabs flyfabrik i Linköping, Sverige.
|
|
13-08-1971
|
35.1110 har første flyvning.
|
|
20-10-1971
|
Ankom til Flyvestation Karup og overdrages til Flyvevåbnet.
|
|
20-10-1971
|
Overdraget til Eskadrille 729.
|
|
17-06-1976
|
Ramte en hare under take-off.
|
|
13-09-1977
|
Under taxikørsel til shelter, kørte AR-110s højre hovedhjul udenfor
taxibanen og hjulet fik mindre skader derved.
|
|
21-02-1993
|
Sidste operative flyvning for Flyvevåbnet.
|
|
31-12-1993
|
AR-110 blev udfaset fra flyvevåbnet.
|
|
02-02-1994
|
AR-110 blev solgt til Flight Test Dynamics på Mojave airport i USA.
|
|
17-02-1995
|
AR-110 Forlod Flyvestation Karup, ad landvejen.
|
|
21-03-1995
|
Ankom til Port Hueneme, USA og indregistreret som
N110FR.
|
|
19-04-1996
|
Anvend som reservedele for de resterende drakenfly på Mojave
Airport.
|
|